? ??????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to
your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new c BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

esmaspäev, 24. november 2008

Jutt

Kui ma oleksin 90. aastane


Tere Pilleriin, kui ma olen üheksakümne aastane, siis ma olen väga palju läbi elanud. Ma olen lõpetanud tavalise kooli, ning läinud ülikooli, et õppida arhidektiks. Teised lisahobid oleksid ratsutamine ning trummide õppimine. Mul oleks samuti oma pere, ning kõikidel oleksid omamoodi hobid. Siis kutsuksin ma külla oma sõbranna Karolini ja see oleks liiga lõbus, kuna me oleme väga kaua sõbrannad olnud ning terve päev me ainult meenutaksime vanasid häid aegu. Jooksime teed ning ma kutsuksin külla ka Anu kes on samuti hea sõbranna. Minu meelest oleksin ma läbi elanud väga paljusid asju. Nii häid kui ka halbu. Enne üheksakümne aastaseks saamist võtaksin endale kindlasti mõne lemmiklooma. Nooremas eas on mul olnud väga palju lemmikloomi. Kokkuvõttes oleks väga imelik elada.

0 õuna~aa~aaa: