? ??????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to
your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new c BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

teisipäev, 13. jaanuar 2009

REGIVÄRSILINE RAHVALAUL

Vili vihmalla idaneb,
rohi märjala mädaneb,
oras kasvab kaste/ella,
rooste rikub rohuladva,
kaste rikub kaerakõrre,
härmatis hüvä ädälä.


Laulik oli mu isani, <-- Ema, ning isa kasutasid laulikut
laulik oli mu emani,
laulik väike ennikene,
laulik lapse kiigutaja,
laulik peab minustki saama. <--laulik on laste moodi

Ei ma tohi olla tumma, <--Ei taha pahane/vihane olla
ei viitsi vihane seista,
pikki mokkida pidada. <-- Ma ei ole vaikne
Ma pole tummade toasta,
ega vaikide vahelta.

0 õuna~aa~aaa: