? ??????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to
your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new c BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

esmaspäev, 7. aprill 2008

Luuletuse kirjutamine

Minu sõber oled sina

Kodus on mul puhtad linad

Kui mul täna abi vaja,

Siis ma hüüan,:" Appi, Kaja!"

Koos meil alati on tore,

Ja sul kodus kõlab orel

Siis kui päike paistab õues,

Siis sul kõik mõtted on põues

Ja kui taevast vihma kallab,

Siis ma ikka õues tallan

Täna ütlen sulle seda,

Enda sõbraks pead keda?

Alati su sõbraks jään

Nüüd ma magama ju sään

Kui sa mul sõbraks jääd

Siis sa mu hobuseid näed.

0 õuna~aa~aaa: