? ??????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to
your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new c BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

teisipäev, 6. mai 2008

Eluõnnelik


Ma kuulen vaikset tuult vuhisemas mööda pilvi, kuid ma näen vaid pilvi ja mulle, mis on vikerkaarevärvi. Tunnen sidruni lõhna kuna vikerkaar pildil on kollast värvi. Mina olen igat moodi rõõmus ja näen siin palju loomi. Täpsemalt on need minu lemmkloomad. Eelnes sellele päevale enamasti ebaõnnestunud päev. Kuna kõik oli väga segane. Päev hakkas seebi lõhnaga. Edasi hargnes see oma lemmikloomade peale mõtlemisega. Kell oli 16.00 ning õues oli sooja küllaga. Mingid hääled kostuvad igaltpoolt, täpselt nagu keegi sosistaks koguaeg. Taevas oli üldse heleroheline. Mu jänksil oli üldse sünnipäev ja riputasin igalepoole maja ümber mitmevärvilisi õhupalle. Korraga hakkas vihma sadama, ning peale seda tõusis taevasse vikerkaar. Terve see päev möödus üldse mu kodukandis. Kuidagi sai aga mu jänks aiast välja ning jooksis ära. Otsisin teda peaaegu terve päev taga, aga ei leidnud. Siis panin kuulutused üles igale postile ning natukese aja pärast helises telefon kus teatati, et nemad on näinud seda jänest ning nad võtsid ta enda juurde. Sõitsin kohe sinna ning võtsin jänksu enda kätte. Olin eluõnnelik. Sõitsin koju ning lubasin endale, et ma ei lase enam kunagi jänest silme alt välja.
PS! pildil on minu hobune, mitte jänks.

0 õuna~aa~aaa: