? ??????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to
your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new c BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

teisipäev, 10. veebruar 2009

Friedrich Reinhold Kreutzwald

1. Minu lapsepõlv möödus üsna halvasti, sest ma olin ju pärit pärisorjast kingsepa perekonnast. Vanemad olid mul toredad, aga nad olid pärisorjad.
2. Mina kuulisn rahvajutte ja laule küll ning sellepärast tekkis mul ka suur huvi nende vastu. Rahvajutte ja rahvalaule jutustas/laulis mulle alati ema, sest tal oli imeilus lauluhääl. Kuulasin kõike alati oma voodis, mis ei olnud küll parim vanal ajal, aga ajas asja ära küll.
3. Ma omandasin hariduse keiserlikus Tartu ülikoolis, mille ma lõpetasin 1883 aastal. Õppetöö toimus meil sel ajal saksa keeles.
4. Eesti poisile oli ülikooliharidus väga väga uus asi, sest igaüks ei saanud minna õppima ülikooli.
5. Kuna ma töötasin seal aastani 1877, siis järelikult ei huvitanud mind see nii väga, siiski olid rahvaluuled ja rahvalaulud huvitavamad ja nendes olin osavam.
6. Mina sain innustust ennast ümbritsevast keskkonnast. Samuti ema oli mulle suureks eeskujuks, sest temalt ma ju kuulsin neid.
7. Alustasin seda aastal 1875.
8. Kõik teosed on millegi poolest erinevad, ei tea kas see küll elutöö ka oli.
9. Mõnikord juhtus nii, et saime kokku kõik koos, ent ei jäänud parimateks sõpradeks

0 õuna~aa~aaa: